środa, 23 marca 2016

Wasze opinie o firmie AlfaNet

Drodzy czytelnicy, 

tym razem mam do was dosyć nietypową prośbę. Liczę bowiem na wasze opinie w pewnej kwestii...

 

Ale zacznę może od początku. Otóż jak wiecie ze względu na zmianę pracy, zmuszona byłam do szybkiej przeprowadzki do Częstochowy. Jestem właśnie na etapie urządzania sobie życia w nowym mieście, co wkrótce opiszę szczegółowo w kolejnym wpisie na moim blogu. Jedną z rzeczy, którą muszę obecnie "na szybko" załatwić jest wybór dobrego dostawcy internetu. Wstępnie rozeznałam się już nawet w temacie, sprawdziłam sobie opinie w sieci i wybrałam kilka godnych zainteresowania firm. Jak na razie najbardziej pasuje mi oferta firmy AflaNet, ale nie chcę podejmować ostatecznej decyzji bez konsultacji w Wami, moi drodzy czytelnicy. Z komentarzy, które mi zostawiacie pod wpisami wiem, że są wśród was także osoby zamieszkujące w Częstochowie.

Może więc znajdą się też takie, które korzystają z usług firmy AlfaNet i zechcą podzielić się ze mną opinią na ich temat? 

 

Będę bardzo wdzięczna za wszelkie opinie! Oczywiście jak zwykle proszę o wpisy w komentarzu do tego posta. Możecie to zrobić klikając w "dodaj komentarz" w ramce poniżej wpisu.

Z góry dziękuję.

wasza MZR

AKTUALIZACJA WPISU 09.06.2016

Internet od AlfaNet już zainstalowany!


No dobra Kochani, jestem świeżo po wizycie pana montażysty z firmy AflaNet. Zapewne jesteście nieco zdziwieni, że tak szybko podjęłam decyzję, ale nie mogłam czekać dłużej na wasze opinie. Zresztą opinie o AlfaNet, jakie mi do tej pory przekazaliście w komentarzach do wpisu na blogu, w prywatnych wiadomościach, ale też opinie na forum Goldenline były w zdecydowanej większości pozytywne, więc nie było na co dłużej czekać. Post edytuję już na nowym Internecie, czyli jak na razie działa prawidłowo wszystko ;) Nie omieszkam się oczywiście przekazać Wam swoich osobistych opinii o AlfaNet za jakiś czas, jak już trochę dłużej po-korzystam sobie z internetu dostarczanego za ich pośrednictwem.

pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję za wszelkie otrzymane od Was opinie.


AKTUALIZACJA WPISU 13.07.2016

Opinia o Alfanet po miesiącu od instalacji internetu

Pierwszy miesiąc z internetem od Alfanetu, upłynął mi wyjątkowo szybko i właściwie bezproblemowo. Co prawda zdarzają się drobne spowolnienia transferu przy gorszej pogodzie, ale podobno wszystkie radiówki tak mają, i nic na to poradzić nie można. Ogólnie jednak internet śmiga całkiem przyzwoicie, i ciężko mi właściwie się do czegoś przyczepić (a nie ukrywam, że chciałabym na potrzeby kolejnego wpisu na blogu ;). Obyło się bez awarii, czy dłuższych przerw w dostawie neta, co niestety wcześniej z innym dostawcą mi się zdarzało. Całość na razie oceniam więc na ok 4/5 i mam nadzieję, że nie będę w przyszłości zmuszona obniżyć mojej oceny. Na razie więc tyle w temacie mojej opinii o Alfanecie, oczywiście czekam na wasze opinie ( w komentarzach do wpisu).

pozdrawiam serdecznie, wasza MZR ;***


AKTUALIZACJA WPISU 19.07.2016

Opinie na temat telewizji od AlfaNet. 


Internet jak do tej pory śmiga elegancko, tak więc zastanawiam się nad wykupieniem w Alfanecie także dostępu do telewizji cyfrowej. Oczywiście zanim to zrobię, chciałabym poznać wasze opinie w tej kwestii. Piszcze w komentarzach poniżej, lub w wiadomości prywatnej. Będę wdzięczna za wszelkie opinie ;)

pozdrawiam MZR

 
AKTUALIZACJA WPISU 16.09.2016

Moja opinia o telewizji w AlfaNet miesiąc po instalacji

 Jestem już prawie miesiąc od instalacji telewizji w AlfaNecie, i już ponad trzy od instalacji internetu u nich (nadal jest ok, ale nie o tym dziś będzie mowa ;)) . Jako, że tv oglądam okazjonalnie, to wybrałam sobie najtańszy pakiet TV mini, za niecałe 20 pln miesięcznie. W pakiecie ma 55 kanałów, głównie podstawowych plus kilka muzycznych, informacyjnych i dla dzieci - mogło by być nieco więcej (brakuje mi chociażby przyrodniczych kanałów) ale w gruncie rzeczy mi osobiście więcej nie potrzeba do szczęścia. Jak do tej pory nie miałam, żadnych problemów z odbiorem TV, ot przyszedł monter, podłączył dekoder i jakieś kabelki, i od tego momentu wszystko działa mi sprawnie. W mojej opinii więc telewizja od alfanetu, podobnie jak i Internet od nich, w cenie jakiej oferują to, jest jak najbardziej ok. Czekam oczywiście także na wasze opinie w tej kwestii ;) Buziaczki ;*


AKTUALIZACJA WPISU 17.10.2016

No dobra, żeby nie było wciąż tak słodko, muszę się wam trochę pożalić. Mieliśmy pierwszą poważniejszą awarię internetu od AlfaNet. Ciężko mi powiedzieć, ile realnie nie było neta, bo jak wróciłam wczoraj z pracy, to do rana nie działały mi stronki. Przez awarię nie mogłam obejrzeć sobie najnowszego odcinak mojego serialu, więc trochę się wkurzyłam... W każdym razie dzisiaj od południa już internet śmiga, i wygląda na to, ze problem został rozwiązany. Jest to pierwsza tego typu awaria od ponad pół roku, to jest od kiedy internet mamy właśnie od AlfaNeta. Właściwie więc nie jest źle, bo na poprzednim mieszkaniu mieliśmy tego typu problemy znacznie częściej. W każdym razie mam nadzieję, że sytuacja nie będzie się powtarzać. A jak się będzie powtarzać, to nie omieszkam was poinformować ;)

AKTUALIZACJA WPISU 15.12.2016

Dzisiaj rano miałam krótką przerwę w dostawie internetu, pech chciał, że akurat musiałam zostać w domu (bo mi kuchenkę gazową mają zamontować :P). Od razu zadzwoniłam do obsługi klienta AlfaNetu, i pani po drugiej stronie słuchawki, wyjaśniła mi, że wymieniają infrastrukturę na nową (cokolwiek to znaczy?), i przez to mogą być chwilowe problemy. Po godzinie net wrócił, i jak do tej pory jest ok. Mimo wszystko postanowiłam jednak napisać, bo obiecałam zgłaszać wam wszelkie awarie. Pomimo tego drobnego incydentu, wciąż jestem zadowolona z wyboru dostawcy, bo w sumie to dopiero druga przerwa w dostawie internetu od pół roku (przynajmniej tyle wyłapałam). To tyle. pozdrawiam was serdecznie.


#alfanet #opinie #częstochowa

12 komentarzy:

  1. Ogólnie mam pozytywną opinię o alfanet. ceny bardzo dobre, transfer przyzwoity, no i stosunkowo rzadkie awarie. Jak masz jakieś dodatkowe pytania to pisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. O awaryjności internetu z AlfaNet za dużo Ci nie napiszę, bo mi szczerze mówiąc taka sytuacja jeszcze się nie zdarzyła. Internet u nich mam już około 8 miesięcy i albo mam po prostu szczęście, albo na tyle to wszystko u nich dobrze i sprawnie działa, że nie miałem żadnej awarii. Czasami prędkość neta spada, na przykład przy złej pogodzie, ale to raczej normalne przy radiówce. Możesz też sobie poszukać opinii na forach internetowych, ale to tak jak ze wszystkim, można znaleźć i pozytywne i negatywne komentarze. Dlatego ja się tym za bardzo nie sugerowałem, tylko skusiła mnie dobra cena za pakiet internetu razem z telewizją. Stwierdziłem, że wypróbuję ten cały AlfaNet, a ewentualnie jak będę miał zastrzeżenia i nie będą się wywiązywali z umowy to zrezygnuję za jakiś czas. Ale póki co zupełnie nie ma takiej potrzeby. Ogólnie więc mam o nich dobrą opinię.

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak tam Martuszko, podpisałaś już umowę z tym całym alfanetem? z ciekawości pytam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umowę z AlfaNet podpisałam już ponad tydzień temu, ale nie miałam czasu się tym jeszcze pochwalić. Dopiero dzisiaj zrobiłam aktualizację wpisu na blogu, gdzie opisałam dokładnie powody mojej decyzji.

      Usuń
  4. Dobra, to może teraz moja opinia. Po raz pierwszy spotkałam się z firmą Alfanet pół roku temu, kiedy przeprowadziłam się na mieszkanie z akademika. Właścicielka powiedziała, że internet mam sam sobie załatwić. Wtedy przeszukałem internet w poszukiwaniu jakiegoś lokalnego dostawcy, bo ci zawsze się w sumie najlepiej sprawdzali, no i wtedy trafiłem na ofertę Alfanet. Zdecydowałem się na podłączenie ich internetu, bo cenowo wychodzili najlepiej a i czas oczekiwania na montaż nie był bardzo długi. Nie wiem jak jest teraz, ale wtedy była to jedna z lepszych ofert w Częstochowie i okolicy. Z tego co pamiętam to internet miałem już po kilku dniach od podpisania umowy. Oczywiście internet światłowodowy. Wynajmowałem tam mieszkanie przeszło dwa lata, i w sumie od momentu podłączenia neta nie miałam żadnych komplikacji większych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście także polecam Alfanet na światłowodach.

    OdpowiedzUsuń
  6. W Małopolsce jeśli mowa o szybkim i niezawodnym internecie to zdecydowanie polecam https://fiberlink.pl/ . Firma działa od 15 lat na rynku, mają ofertę skierowaną do klientów w korzystnych pakietach do wyboru. Również można skorzystać z opcji telefonu stacjonarnego, telewizji.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam pytanie o przedłużenie umowy - na razie zaproponowano mi 5 zł… podwyżki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze przed wyborem produktu staram się zapoznać z opiniami na jego temat dostępnymi w internecie. Warto korzystać z doświadczenia innych osób, aby niepotrzebnie nie stracić pieniędzy.
    https://wmh.agency/pozyskiwanie-opinii-google/

    OdpowiedzUsuń